️کشف «توطئه جدید آمریکا علیه ایران» اینبار توسط صادق زیباکلام: نفوذ آمریکا در مجلس شورای اسلامی| ۸ بهمن ۱۳۹۸ ‎ توطئه جدید آمریکا: تبدیل «خانه ملت»به «خانه مفسده»

️کشف «توطئه جدید آمریکا علیه ایران» اینبار توسط صادق زیباکلام: نفوذ آمریکا در مجلس شورای اسلامی| ۸ بهمن ۱۳۹۸

توطئه جدید آمریکا: تبدیل «خانه ملت»به «خانه مفسده».
شورای محترم نگهبان، بانیِ خیر شدند و باعث گردیدند تا بنده موفق به کشف یکی دیگر از توطئه‌های پیچیده و هولناک آمریکای پلید فاسد غاصب علیه انقلاب اسلامی ایران معصوم، مظلوم و نجیب شوم. پس از بررسی‌های دقیق، منصفانه و عاری ازهرگونه قصد و غرض سیاسی، آن شورا اعلام نمودند که ۹۰ نفر یعنی قریب به یک سوم نمایندگان فعلی مجلس که برای انتخابات ثبت نام نموده بودند به دلائل مختلف از جمله مفاسد مالی، رانت خواری و عدم التزام به اسلام، نظام و قانون اساسی رد صلاحیت شده‌اند.


از آنجا که شورای محترم نگهبان تشکیل گردیده از شش مجتهد عادل که حاضر نمی‌شوند قیامت‌شان را برای مصالح سیاسی و ماندن درقدرت در این دنیا خدشه‌دار نمایند[بعلاوه شش حقوقدان متدین و متعهد که آنها هم بجز حق و حقیقت فقط هم حق و حقیقت هیچ ملاحظه دیگری را درنظر نمی‌گیرند]پس دامان آن ۹۰ نماینده یقینا به فساد آلوده بوده.
از آنجا که صلاحیت جملگی آنان در انتخابات سال ۹۴ مورد تایید همین شورای نگهبان قرار گرفته بوده پس نتیجه مصیبت باری که بایستی بگیریم آنست که «مجلس‌شورای‌اسلامی» بجای «خانه ملت» شده خانه «مولد فساد» و انسان‌های پاک و معصومی که درآن وارد می‌شوند را ظرف چهار سال تبدیل به مشتی رانتخوار و مُفسده‌‌جویِ مالی و اخلاقی تبدیل می‌کند.

این توطئه شوم و هولناک دیگری است که آمریکای جنایتکار و صهیونیسم پلید علیه ملت نجیب، آزاده، شجاع و قهرمان ایران مرتکب شده‌اند. و صد البته که عناصر نفوذی دشمن، لیبرال‌ها، نئولیبرال‌ها، سازِشکاران، جاسوس‌های دو تابعیتی، طرفداران مذاکره با آمریکا، غربزده ها، مفسدین اقتصادی یا همان ستون پنجم دشمن و سایر مزدوران غرب درایران یقینا در این جنایت شوم دست داشته اند که بمرور زمان توطئه‌های پلیدشان افشاء خواهد شد.

فقط می‌ماند یک سئوال کوچک: همزمان که علیه آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه، آل سعود، مسئولین بی‌کفایت و طرفداران مذاکره شعار می‌دهیم، آیا نمی‌بایستی علیه مجلسی که دشمن توانسته در آن اینچنین نفوذ کند هم شعار بدهیم؟


https://www.instagram.com/p/B73lcVGJrMd/?igshid=1rwuvl7epd39s
by via لینکستان | لینک‌های جذاب!

نظرات