ماجرای مرد جوانی که بعد از ختنه شدن خودکشی کرد

بی بی سی فارسی: الکس در ایمیل خود توضیح داده بود که چطور دو سال قبل از آن پوست نوک آلتش را برداشته بودند. عمل جراحی که در دنیا به اسم "ختنه" شناخته می‎شود اما او معتقد بود باید نام "ناقص سازی اندام جنسی مردانه" را به آن بدهند. الکس در ایمیل خود نوشته بود: "اگر این اطلاعات به کسی سود برسانند، به هدفم رسیده ‎ام. با این که امکانش را داشتم، برایم راحت نبود این مشکل را مطرح کنم. بنابراین اگر داستان من آگاهی‏ را نسبت به این موضوع بالا ببرد و باعث شود تابوهایی که در مورد سلامت مردان وجود دارد بشکنند، از این که داستانم را بازگو کرده‏ ام، خوشحال خواهم بود." الکس نوشته بود: " اگر من یک زن بودم (در کشورهای غربی) این عمل غیرقانونی بود، جراح جنایتکار به حساب می ‏آمد و چنین روش درمانی هرگز از سوی پزشکان توصیه نمی ‏شد. نمی‎خواهم از یک جنسیت خاص دفاع کنم اما معتقدم برابری جنسیتی باید برای همه باشد."
با ۱۰ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بالاچه پزشکی و سلامت
لینک مستقیم

* This article was originally published here

نظرات