️پاسخ طرفداران تئوری‌های توطئه در ایران به کرونای بوریس جانسون:«چاقو دسته خودش را برید» شاید برخی تصور میکردند ابتلاء بوریس جانسون نخست وزیرانگستان، ولیعهد و وزیر بهداشت آن کشور به کرونا، تردیدهایی درمیان طرفداران تئوری‌های توطئه پیرامون علت شیوع این بیماری بوجود بیاورد

️پاسخ طرفداران تئوری‌های توطئه در ایران به کرونای بوریس جانسون:«چاقو دسته خودش را برید»

شاید برخی تصور میکردند ابتلاء بوریس جانسون نخست وزیرانگستان، ولیعهد و وزیر بهداشت آن کشور به کرونا، تردیدهایی درمیان طرفداران تئوری‌های توطئه پیرامون علت شیوع این بیماری بوجود بیاورد. چون میدانیم آنها باوردارند که ویروس کرونا را غربیها برای مبارزه با ایران و چین میسازند. اما اینگونه نشد. و در پاسخ توییت دیروز من که اگر این کار آنها بوده پس چرا خودشان گرفتارش شده اند، جدای از هتاکی و فحاشی‌های همیشگی‌ پاسخ دادند که "چاقو دسته خودش را هم برید"و"غربی‌ها افتاده‌اند در چاله‌ای که برای دیگران کنده بودند".

در پاسخ باینکه اگرهدف ساخت ویروس کرونا ایران بوده پس ایتالیایی های بخت برگشته این وسط چرا گرفتار شدند، پاسخ نوادگان دایی جان ناپلئون این است که" چون ژنوم ایتالیایی ها شبیه ما ایرانیان است". بنابراین ویروس آنها راهم بتصوراینکه ایرانی هستند گرفتارمیکند.

این هم حکایتیست که ژنوم افغانستانی‌ها یا عراقی‌ها که این همه با ما آمیزش دارند شباهتی با ایرانیان درطول تاریخ پیدا نکرده اما ایتالیایی‌هاکه هزاران کیلومتر از ما فاصله دارند ژنوم شان شباهت به ما پیدا کرده!! مش قاسم متوجه شده بود که ازوقتی آن پینه دوز سر کوچه شان آمده، روحیه دایی جان بسیاربهتر شده. اما علت آنرا نمی فهمید. سرانجام دایی جان به او میگوید"ابله چطورنمیفهمی؟او را گوبلز شخصا برای مراقبت ازمن درمقابل توطئه‌های انگلیسی‌ها فرستاده".

یاد و خاطر ایرج پزشکزادو پرویز فنی زاده وغلامحسین نقشینه گرامی باد.

https://www.instagram.com/p/B-RTcSCpkL0/?igshid=1k6yxayq2c84y
by via لینکستان | لینک‌های جذاب!

نظرات