️اتهام اخراج و پاکسازی اساتید|۳۰ فروردین ۹۹ بعنوان یک قاعده کلی، من هیچوقت به توهین‌ها و اتهاماتی که درفضای مجازی علیه‌ام گفته میشود، پاسخی نمیدهم

️اتهام اخراج و پاکسازی اساتید|۳۰ فروردین ۹۹

بعنوان یک قاعده کلی، من هیچوقت به توهین‌ها و اتهاماتی که درفضای مجازی علیه‌ام گفته میشود، پاسخی نمیدهم. چون معتقدم کسانی که حاضر میشوند براحتی دروغ گفته و توهین کنند، بدنبال کشف هیچ حقیقتی نیستند. بعنوان مثال، من بیش از سی گزارش بعلاوه یکدوجین مصاحبه ازفعالیت‌های "دهکده امید" تاکنون نوشته‌ام. در دادستانی انقلاب واداره آگاهی ساعت‌ها بازپرسی شده‌ام. بازرسین دادستانی بدهکده امید رفته و کارها را دیده اند. اگریک مورد هزینه‌های نامشخص یا مبهم کشف کرده بودند، دودمان من را بباد میدادند. مع ذالک علی الدوام می‌نویسند که کمک‌های زلزله زده‌ها را خوردی ومعلوم نشد چکار کردی(همین پریروز باز روزنامه وزین کیهان تکرار کرده بود).

یکی دیگر از اتهامات تکراری علیه من، مشارکتم در اخراج اساتید بعد از انقلاب است.
درکتاب ملکی نحوه برخورد مرا با قائم مقام اشرف پهلوی که رئیس آموزشگاه پرستاری اشرف پهلوی دانشگاه تهران بود دیدید. احدی ازآن آموزشگاه را اجازه ندادم پاکسازی شود.چند ماه بعد بریاست "دانشگاه علوم و فنون ارتش شاهنشاهی" که بعد ازانقلاب شده بود ارتش جمهوری اسلامی منصوب شدم.انقلاب فرهنگی هم داشت براه میفتاد. همه انتظار داشتند باتوجه به وابستگی‌های پرسنل آن دانشگاه که بسیاری‌شان به فرماندهان ارشد نظامی زمان شاه وابسته بودند، یک پاکسازی درست و حسابی در آن دانشگاه انجام دهم. بعنوان رئیس دانشگاه ورئیس "هیات پاکسازی" آن دانشگاه، حتی یکنفر، تکرارمیکنم، حتی یکنفر را هم نگذاشتم ازآن دانشگاه اخراج کنند.

این فقط دکتر ملکی و دکتر کارشناس نیستند که می‌توانند شهادت بدهند که حاضر نشدم حتی ساواکی‌ها را هم ازدانشگاه تهران اخراج کنم. کلیه اسناد و مدارک پاکسازی‌های دانشگاه تهران،آموزشگاه پرستاری اشرف پهلوی و دانشگاه علوم و فنون ارتش شاهنشاهی موجود هستند.یقیناً اگرخطی،اثری،علامتی ونشانه‌ای ولوهرقدرجزیی در خصوص نقش من در اخراج، پاکسازی و یا تسویه اساتید موجود میبود،"دوستان" آنرا بردرودیوار نصب کرده بودند.همچنان که صحبتم درتلویزیون را ازمیان یک خروارآرشیو صدا و سیما پیدا کرده وپخش کردند.

دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود
تا دل شب سخن از سلسله موی تو بود

دل که از ناوک مژگان تو در خون می‌گشت
باز مشتاق کمانخانه ابروی تو بود

بیاد مهندس کامران نجات اللهی، دکترمحمد ملکی وهمه اساتیدی که در تحصن دانشگاه تهران شرکت داشتند.

https://www.instagram.com/p/B_HSXpbptRj/?igshid=1db7wqkff7rpx
by via لینکستان | لینک‌های جذاب!

نظرات