این کتاب زندگی ام را تغییر دادند!#معرفی_کتاب #راز_شادی #مسیر_موفقیتچه کتاب هایی در زندگی از میان کتاب های بسیاری که خوان...

این کتاب زندگی ام را تغییر دادند!

#معرفی_کتاب #راز_شادی #مسیر_موفقیت
چه کتاب هایی در زندگی از میان کتاب های بسیاری که خوانده ام بیشترین تاثیر را در مسیر زندگی من به شخصه داشته‌اند؟
بی شک نه فقط بر من بلکه بر میلیون ها نفر این کتاب ها تاثیر مثبت گذاشته‌اند و به آنها کمک کرده اند که زندگی بهتری داشته باشند و در مسیر روبه جلو به آنها کمک کرده‌اند.
شما چه کتاب هایی را پیشنهاد میکنید؟ حتما به من و بقیه دوستان این کتاب ها میتونند کمک کنند و نکات باارزشی را یاد بدهند.



YouTube
این کتاب زندگی ام را تغییر دادند!
#معرفی_کتاب #راز_شادی #مسیر_موفقیت
چه کتاب هایی در زندگی از میان کتاب های بسیاری که خوانده ام بیشترین تاثیر را در مسیر زندگی من به شخصه داشته‌اند؟
بی شک نه فقط بر من بلکه بر میلیون ها نفر این کتاب ها تاثیر مثبت گذاشته‌اند و به آنها کمک کرده اند که زندگی…

by @link2web via CommaFeed - blogger

نظرات