زمانی که‌ معصومه خانم بی‌ حجاب بود و حالا دم از عفاف می زند‎ معصومه ابتکار یک توییت نوشته با این منظور که میلیون ها شهروند ایرانی، سبک زندگی تحمیلی و اجباری را بپذیرند تا سالم زندگی کنند، خانم خودش یادش رفته زمانی‌ که زمانی که از دیوار سفارت بالا رفته و فلانَش را به صورتِ برادر حزب اللهی چسبانده بود ـ یحتمل عفاف بوده یا محدودیت نبود؟ یکی‌ نیست به این فاشیست خانمِ دزد بگوید که حالا برای سبک زندگی خوب و سالم ـ اول باید از حجاب و عفاف شروع کرد؟ مثلا نمیشود از اقتصاد شروع کنید؟ سبکِ زندگی خوب و سالم ـ بیمه و سلامت نمی خواهد؟ سبک زندگی خوب و سالم ـ با بیکاری می شود ولی بی حجاب نمی شود؟

زمانی که‌ معصومه خانم بی‌ حجاب بود و حالا دم از عفاف می زند‎

معصومه ابتکار یک توییت نوشته با این منظور که میلیون ها شهروند ایرانی، سبک زندگی تحمیلی و اجباری را بپذیرند تا سالم زندگی کنند، خانم خودش یادش رفته زمانی‌ که زمانی که از دیوار سفارت بالا رفته و فلانَش را به صورتِ برادر حزب اللهی چسبانده بود ـ یحتمل عفاف بوده یا محدودیت نبود؟

یکی‌ نیست به این فاشیست خانمِ دزد بگوید که حالا برای سبک زندگی خوب و سالم ـ اول باید از حجاب و عفاف شروع کرد؟ مثلا نمیشود از اقتصاد شروع کنید؟ سبکِ زندگی خوب و سالم ـ بیمه و سلامت نمی خواهد؟ سبک زندگی خوب و سالم ـ با بیکاری می شود ولی بی حجاب نمی شود؟

https://www.balatarin.com/permlink/2020/7/16/5359358
by via لینکستان | لینک‌های جذاب!

نظرات