محمد فاضلی – عضو هيئت علمی دانشگاه شهید بهشتی | در ایران به جای واژه بلند «خودروی گران قیمت و کمکیفیت داخلی» میگوییم لگن! و سالهاست که ما همیشه از خود میپرسیم که چرا کار ما به لگن کشید؟ لگنهایی که حالا ارزانترینشان صد میلیون شده! چندی پیش گزارش تحقیق و تفحص مجلس از صنعت خودروسازی قرائت شد. این «مثنوی لگننامه» توضیح میدهد که «چرا هنوز لگن سوار میشویم؟» با خواندن این گزارش:
با ۳ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بالاچه اقتصاد ایران
لینک مستقیم
by golstar via CommaFeed - blogger
با ۳ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بالاچه اقتصاد ایران
لینک مستقیم
by golstar via CommaFeed - blogger
نظرات
ارسال یک نظر