مصرف پسر

برای طالبان اسلام‌سالاری بر مردسالاری غلبه داشت، بنابراین همه در برابر اسلام به یک اندازه بی‌ارزش بودند. اگر بمب کنار جاده‌ای می‌گذاشت و مردها را می‌کشت، زنان را هم سنگسار می‌کرد. اما در نظام داعش شیعی، از فرط پوچی، مردسالاری از اسلام‌ هم بالاتر قرار گرفت. سنگسار زنان را عملا کنار گذاشتند، اما به کشتن پسرها ادامه دادند، و امروز اگر برای اعدام یک دختر باید شور و مشورت کنند، برای اعدام فله‌ای پسران چنان عجله دارند که حتی همدیگر را هم در جریان نمیگذارند.
تصادفی نیست که همسر تفاله‌ای که در سوریه از دست دادند در تریبون‌های رسمی آرزوی تکه پاره شدن شوهرهای بعدی‌اش را می‌کند و تشویق می‌شود. چون در این فضای پوچ‌گرایانه، مصرف پسر همین است. برای داعش شیعی زن هیچ ارزشی ندارد، و شلیک ساچمه به واژنش هم حلال است، اما مرد از زن بی‌ارزش هم دورانداختنی‌تر است. و مرد سنتی گیج، حتی انقدر فهم نداشت که تا بوی این پوچ‌گرایی به مشامش خورد، خودش را کنار بکشد، و برای حفظ سنتی که فکر می‌کرد هنوز شانسی برای نجات دارد، پشت این بی‌معنی‌ترین حکومت تاریخ سنگر نگیرد.

منبع: کانال تلگرامی Eric Notes

Originally published at https://www.balatarin.com on December 17, 2022.



source https://medium.com/@golstar/%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D9%BE%D8%B3%D8%B1-11ff4c80246f?source=rss-8c767f30b98d------2

نظرات