لابیاپلاستی با لیزر

اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد مراقبت‌­ها و دوره­‌ی نقاهت عمل زیبایی لابیا پلاستی در تهران با لیزر هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. نارضایتی بانوان از واژن خود ممکن است باعث کلافگی آن­ها شود و به دنبال راه‌حلی مناسب برای عمل زیبایی بدون بخیه و بدون تیغ جراحی باشند. گرچه در لابیا پلاستی نیاز به جراحی می‌­باشد ولی در روشی دیگر نیز که همراه با لیزر انجام می‌­شود نیازی به جراحی و بخیه نیست و باعث اطمینان بانوان برای انجام این کار شده که تا کنون رضایت آن­ها را نیز به دنبال داشته است.

در این روش دیگر نیازی به استفاده از وسایل جراحی نیست و با استفاده از لیزر لابیاهای بیرونی به صورتی متقارن برش داده و جدا می‌­شوند. یکی از ویژگی‌­های استفاده از لیزر برای انجام این عمل، بخیه نشدن واژن است. بسیاری از بانوان از اینکه رد بخیه­‌ها بر واژن بماند احساس نارضایتی دارند، به همین دلیل حتی از انجام این کار نیز منصرف می­‌شوند. استفاده از لیزر در عمل لابیا پلاستی سبب شده در کنار ظاهر زیبایی که لابیامینور به خود می­‌گیرد، شاهد خونریزی زیادی نباشیم.

نامیزان بودن لبه‌­های بیرونی دستگاه تناسلی یکی از مشکلات متداولی است که برخی از بانوان به دلیل نارضایتی خود قصد یکسان کردن و کوچک نمودن لابیا را می­‌کنند. ممکن است ظاهر این لابیاها آویزان، ضخیم یا نامیزان باشد که مورد پسند خود شخص نیست. این عمل هم می­‌تواند با استفاده از لیزر صورت گیرد و هم با استفاده از جراحی، در دو روش لابیاهای اضافه به صورت متقارن و یکدست از واژن جدا می‌­شوند و در نتیجه واژن ظاهری زیبا و شکیل­‌تر به خود خواهد گرفت.

از سری سوالات متداولی که بانوان شاغل یا مادرهایی با نوزاد کوچک در مورد آن کنجکاو هستند، مدت زمان طی شدن روند بهبودی است. اگر قصد انجام عمل زیبایی لابیا پلاستی در تهران را دارید و به دنبال جواب اینسری سوالات خود هستید، باید بدانید با توجه به اینکه لابیا پلاستی با لیزر به بخیه‌­ای احتیاج ندارد و بعد از انجام عمل با لیزر سر عروق لابیاها به منظور جلوگیری از خونریزی گرفته می‌­شود، روند بهبودی بسیار سریع‌­تر صورت می‌گیرد. در این روش دوره‌­ی نقاهت تقریبا دو هفته طول می­‌کشد تا به طور کامل بهبود پیدا کنید، همچنین پس از گذشت این دوره می‌­توانید ارتباط جنسی امنی داشته باشید. در روش لابیا پلاستی با جراحی این دوره ۴ هفته به طول می‌­انجامد.

گرچه در لابیا پلاستی با لیزر دوره نقاهت کوتاه است و انجام فعالیت­‌هایی چون رابطه جنسی و بازگشت به زندگی روزمره زودتر انجام می­‌گیرد، ولی بهتر است این نکات را به طور کلی رعایت نمایید تا بهبودی اصولی داشته باشید.

  • خوردن مایعات: یکی از علائم شایع در دوره­‌ی نقاهت، یبوست ناشی از داروهای مسکن است. یکی از کارهایی که برای رفع این مشکل می­‌توانید انجام دهید خوردن هر چه بیشتر مایعات، میوه و سبزیجات است.
  • حمام: حمام کردن پس از عمل باید با احیاط انجام شود و از نشستن در وان تا ۴ هفته جلوگیری کنید.
  • کمپرس سرد: برای رفع درد، کبودی، سوزش می‌­توانید بعد از عمل زیبایی لابیا پلاستی از کمپرس سرد استفاده نمایید.
  • پوشاک مناسب: تا دو هفته از پوشیدن لباس زیر و شلوار تنگ خودداری کنید.
  • رابطه­ی جنسی و ورزش: ۴ هفته بعد از عمل از داشتن رابطه جنسی و دیگر فعالیت‌­های سنگین مانند ورزش خودداری کنید.

در ابتدا نیاز است که لیستی از داروها و بیماری­‌هایی که در حال حاضر با آن برخورد دارید و توضیحاتی راجب جراحی‌­های پیشین به پزشک زنان خود تحویل دهید، این کار برای اطمینان پیدا کردن پزشک از مواجهه نبودن با مشکلی برای عمل مفید است. مواردی را در ادامه برای شما بازگو می‌­کنیم که می‌­تواند در سرعت بهبودی شما پس از عمل زیبایی لابیا پلاستی بسیار موثر واقع شود. با رعایت این نکات دوره­‌ی نقات خود را نیز آسان‌­تر به پایان می‌­رسانید و از پیش آمدن عوارض­‌های احتمالی را نیز جلوگیری می‌­کنید.

  1. ویتامین E
  2. ایبوپروفن
  3. ناپروسین
  4. آسپرین یا هر مکملی که حاوی آسپرین باشد.
  • یکی از موارد مهمی که باید رعایت کنید قطع کردن مصرف هرگونه مشروبات الکلی دو هفته پیش از عمل و تا یک هفته بعد از عمل زیبایی لابیا پلاستی است. این کار به روند بهبودی و زودتر به دست آوردن سلامت کمک می­‌کند که در پی آن فرد می­‌تواند زودتر به زندگی روزمره و شغل خود باز گردد.
  • در کنار داروهایی که در پاراگراف قبل نام بردیم، نیکوتین یکی دیگر از مواردی است که می‌­تواند در بروز عوارض احتمالی موثر باشد، به همین جهت کشیدن سیگار و هرگونه نیکوتین دو هفته پیش از عمل و تا یک هفته بعد از عمل باید قطع شود.
  • کوتاه بودن دوره‌­ی نقاهت: یکی از مواردی که بانوان را نگران می­‌کند طولانی بودن روند بهبودی است، چرا که هر خانم شاغل یا خانه‌­داری دارای مسئولیت‌­هایی است که باید به آن رسیدگی کند. در این باره باید خیال­تان را راحت کنیم، دوران نقاهت عمل زیبایی لابیا پلاستی دو هفته به طول می‌­انجامد که با رعایت توصیه‌­های پزشک خود می‌­توانید خیلی زود به زندگی عادی بازگردید.
  • با بی­حسی و بدون بخیه: اگر قصد عمل زیبایی لابیا پلاستی در تهران را دارید و در مورد به جای ماندن رد بخیه نگران هستید، می‌­توانید عمل با لیزر را انتخاب کنید که به صورت سرپایی و بدون بی­هوشی، تنها با بی­حس کردن صورت می­‌گیرد. با لیزر ورودی عروق گرفته شده و سبب جلوگیری از خونریزی و گرفتن ظاهری شکی‌ل­تر بدون بخیه خواهد شد.

به طور کلی دوره­‌ی نقاهت عمل زیبایی لابیا پلاستی که همراه با لیزر انجام می‌­شود بسیار کمتر از روش با جراحی و بی­هوشی آن است. اما به طور کلی دو هفته طول می­‌کشد تا بهبودی کامل صورت گیرد و بتوان به زندگی روزمره­‌ی خود و سرکار برگشت. اطلاعات مفیدی که سبب می­‌شود این دوره اصولی و با بهبودی هر چه سریع­تر پیش رود را در این مقاله برای شما عزیزان شرح دادیم.

Originally published at https://virgool.io on January 31, 2023.



source https://medium.com/@golstar/%D9%84%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-8ff2418734?source=rss-8c767f30b98d------2

نظرات