پس از تب عرضه انواع کراساوورهای ۱/۵ لیتری توربوشارژ با توانایی تولید حدود ۱۴۰ یا ۱۵۰ اسب بخار، بنظر میرسد بازی این خودروها وارد مرحله جدیدی شده است. در ابتدای عرضه خودروهای سگمنت کراساوور در ایران تنها وجود یک بدنه به شکل شاسی بلند برای ورود به این شاخه از خودروها کفایت میکرد اما حالا بنظر میرسد داستان تغییر کرده و شرکتها متوجه شدهاند که برای باقی ماندن در بورس خودروهای کراساوور بایستی تغییراتی را در بخش فنی ایجاد کنند. با این رویکرد به قول تحلیلگران اقتصادی، توان تولیدی پیشرانهها از کانال ۱۵۰ اسب بخار خارج شده و اینبار سقف ۲۰۰ اسب بخار را نشانه گرفتهاند. همچنین در بخش حجم پیشرانه نیز تغییرات به سمت حجیمترشدن و ۲ لیتری شدن پیش میرود. در این مقاله مقایسه داغی بین دو خودروی لاماری ایما و دیگنیتی پرستیژ خواهیم داشت.
با ۱ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بالاچه دانستنیها
لینک مستقیم
by golstar via بالاترین: لینکهای golstar (فرستاده)
با ۱ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بالاچه دانستنیها
لینک مستقیم
by golstar via بالاترین: لینکهای golstar (فرستاده)
نظرات
ارسال یک نظر