مقایسه جک جی 4 و تندر ۹۰

مقایسه جک جی ۴ و تندر ۹۰

سلام دوستان من هر دو ماشین را دارم . ال نود را سال ۹۶ صفر خریدم و تا الان ۵۵۰۰۰ کیلومتر باهاش راه رفتم تو این مدت فقط یکبار برای گارانتی اولیه نمایندگی رفتم و هیچ خرجی جز بنزین و روغن این ماشین برای من نداشته و این بدلیل کیفیت قطعات و مونتاژ مناسب پارس خودرو و طراحی اقتصادی این خودرو میباشد. الان دو ماهی میشه که جک جی ۴ صفر خریدم امیدوارم تجربه من بدرد آندسته از دوستانی که ال نود داشتن و در مورد جک تردید دارن بخوره با توجه به نرمی فرمان برقی و فضای جادارتر و هماهنگی موتور و گیربکس و ترمز بهتر رانندگی با جک دلپذیرتر از ال نود میباشد . صدای موتور و بیرون خیلی کمتر از ال نود بگوش میرسه .دسترسی به شیشه بالابر ها و ادوات بسیار راحت‌تر از ال نود هستش . من بخاطر کوبش لاستیک‌های ایرانی ماشین را عوض کردم . بهبود حرکت تو دست اندازها کاملا واضح هستش. مصرف سوخت جک تو شهر تهران صدی سیزده هستش که با ال نود همین مسیرها رو صدی ده طی میکنم . چند تا از مزیت‌های جک نسبت به ال نود داشتن زنجیر تایم بجای تسمه تایم . کروز کنترل . ترمزهای دیسکی عقب . فرمان برقی . مونیتور میباشد. در کل از هر نظر نسبت به ال نود سر تر هستش اما در مورد عمر قطعات الان نظری ندارم .

Source: https://lamari.blog.ir

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —



source https://medium.com/@golstar/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%AC%DA%A9-%D8%AC%DB%8C-4-%D9%88-%D8%AA%D9%86%D8%AF%D8%B1-%DB%B9%DB%B0-58d8256efe65?source=rss-8c767f30b98d------2

نظرات