علی علیزاده کجا گفت تمام حیثیتم را میگذارم که اقتصاد ایران درجه گشایش پیدا میکند!

یک فایل صوتی در اینترنت دست بدست می‌شود که طی آن علی علیزاده مزدور لندن‌نشین بی‌سواد و بی‌شرف ج.ا. می‌گوید: «من اینجا آقای نامور اینجا، تمام حیثیتم را میگذارم اگر سال ۱۴۰۲ همین موقع یعنی روز ۱۵ جون، ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ وضع اقتصادی ایران اگر گشایشی ۱۸۰ درجه‌ای نداشت اگر اقتصاد ایران یک جهش کامل نکرده بود من تمام اعتبارم را می‌گذارم و دیگه هم توی کلاب هاوس و توییتر و هیچ جا نمی‌آیم...» از آنجا که فایل صوتی می‌تواند مورد تشکیک قرار بگیرد من فایل کامل گفتگوی کلاب هاوسی مریم بحرینی، یوسف عزیزی، امیر خراسانی، عارف دهقان‌دار، امیر یونسی، علیرضا نامور حقیقی، رضا توفیقی و علی علیزاده با عنوان بمب هسته‌ای یا احیای برجام؟ گزینه در صورت شکست مذاکرات چیست؟ را در یوتیوب پیدا کردم و به اشتراک می‌گذارم. اضافه می‌کنم که علی علیزاده در این گفتگو مخالف احیای برجام و توافق است و منظورش این است که بدون برجام و توافق اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۲ جهش کامل خواهد کرد. علیزاده در ساعت۲ و دقیقه۵۶ به بعد آن گفتگو ادعاهای خود را مطرح می‌کند.
با ۱ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بالاچه حافظه تاریخی
لینک مستقیم
by golstar via بالاترین: لینک‌های golstar (فرستاده)

نظرات