لینکستان | لینک‌های جذاب

چند سالی بود که دنبال بودم بیانم را بهتر کنم. قبلا کمی فن بیان تئاتر کار کرده بودم ولی از روی کتاب! یک بار هم با یکی از دوستان آنلاین یک مربی سوئدی گرفتیم یک جلسه که نصفش به حرفهای الکی گذشت و هزینه‌اش هم واقعا زیاد بود. همان دوستم بعدا گفت یک مربی پیدا کرده به نام هامون هاشمی، کُرخوان ارکستر و مربی رسمی، و توصیه کرد کلاسی با او بردارم. در کلاسهای هامون هاشمی بود که من به صورت علمی و عملی یاد گرفتم چطور نقص‌های صدا/بیانم را بشناسم و برای بهبود چکار کنم. یک سری اطلاعات علمی موسیقایی هم یاد گرفتم و گوشم به مباحثی تکنیکی مثل تحریر درست حساس شد. علاوه بر آن با آدمی وقتشناس و مودب و متعهد روبرو بودم، کسی که مثلا یک سال بعد پیام داد نیم ساعت از دوره قبلی شما مانده و بیا آن را انجام بدهیم. مدتها بود دنبال فرصتی می‌گشتم تا هامون را معرفی کنم و به علاقمندان صداسازی و فن‌بیان توصیه کنم او را از دست ندهند. خوشبختانه الان این فرصت به طور یکسان برای علاقمندان داخل و خارج ایران فراهم شده است.
https://honarestan.org/courses/20
By: via لینکستان | لینک‌های جذاب

نظرات